Para para paradise - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu Para para paradise - Reisverslag uit Agnes Water, Australië van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu

Para para paradise

Door: doriancomperen

Blijf op de hoogte en volg Dorian

18 Februari 2012 | Australië, Agnes Water

Dit is het geen wat hier menigmaal in ons opkomt als we ergens zijn! We hebben vanuit Airlie Beach een 3 daagse zeiltrip gedaan naar de Whitsundays wat echt super super mooi is! Het is net een anzichtkaart, en ook bijna niet te geloven dat het echt is wat je ziet en dat je daar toch echt zelf bent. Heel veel roggen, ook haaien, Elvis vis, Schilpadden gezien met snorkelen, ook gekayaked! En met Goon naar de sterren kijken en vervolgens op het dek slapen is iets waar ik best aan kan wennen! Helaas komt ook aan die momenten een einde.
Terug in Airlie hadden we nog een borrel met de groep van de boot erg leuk! En meteen vanuit de kroeg naar de bus om de nacht daar in door te brengen, jak! Maar dat is wel het handigst dus.. de volgende ochtend alweer in Agnes Water/ 1770. Waar we de Scooter Roo hebben gedaan, zo gaaf! Op een soort mini harley davidsons rond crossen, echt met dik 80 km per uur dus.. Echt met tatoos en een leren jas;) Born to be wild! :)

Terug in het hostel leuk spelletje gespeeld: pak een goon box (waar steeds een rand vanaf ging) op met je tanden en blijf buiten een bepaalde cirkel, handen moeten van de grond blijven;) Levert leuke foto's op & en een fles wijn voor de winst ;) Wat zijn we toch lenig;)

Net terug van surfles:) Echt een kick als je de eerste keer staat! Ook echt al bij de tweede poging dus dat was cool:)

Morgen gaan we naar Hervey Bay waar onze trip naar Fraser Island start! :)
Wat is het leven toch mooi!

(Foto's volgen over een week, als we in Melbourne zijn).

• 18 Februari 2012 - 05:57

Ria En Peter:

Geweldig dat jullie het zo naar de zin hebben. We zien ontzettend uit naar het moment dat jullie je belevenissen "life" met foto's er bij delen met ons.

Liefs uit Diessen

• 18 Februari 2012 - 10:46

Lotte:

Jezus Dorian :D! Het klinkt echt heerlijk! Precies dezelfde tripjes als wij ook gemaakt hebben :D! Herinneringen komen weer naar boven :D! Geniet ervan :D! (Maar dat zal wel lukken ;))

• 21 Februari 2012 - 06:47

Eef:

g'day!
    ozzie is awsome he!
    helemaal leuk om je verhalen te lezen. ik dacht dat jullie eerst in melbourne zouden zijn, vandaar dak nu pas op je site kijk. en eerlijk is braaf ik had al gezegt dat ik niet zo'n trouwe volger ben. cairns, maggie, airlie, fraser oo ik zou zo weer terug willen als ik het lees.
    have fun met de rest van jullie trip en see you mate.

• 21 Februari 2012 - 16:09

Ruth:

Hey Dorian,

Kwam je site tegen toen ik wat aan het kijken was op de facebook van Barbara. Leuk ga het onthouden en binnenkort wel een keer lezen :)!
    Veel plezier nog daar!

Liefs,