G'day mate! - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu G'day mate! - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu

G'day mate!

Door: doriancomperen

Blijf op de hoogte en volg Dorian

12 Februari 2012 | Australië, Magnetic Island

Zijn we weer! Dit keer vanuit Magnetic Island!
Na onze laatste avond in Cairns nog flink gevierd te hebben, dat was echt een leuke avond! Tnx Koen, broer van Annemiek voor de tip van Fitzroy en van de Woolshed;) zijn we in Mission Beach beland. Erg leuk hostel! We waren geupgraded naar een 4-bed girl dorm met roze lakens erg grappig. Maar heel leuk! Erg zaten daar veel bananen plukkers en wat waren we blij dat wij niet hoevden te werken hier;)
Vrijdag een leuke party at the beach met kampvuur en Goon (dat is soort van goedkope wijn zonder enige druif maar met visseneieren en melk).
De eigenaresse van het hostel, Mel, was zo aardig, ze stelde voor om een soort schema te maken hoe verder te reizen zeker omdat we zo kort de tijd hebben. Dus nu hebben we een vol schema maar we kunnen alles zien wat we willen:) En zo'n mooi schema heeft niemand, ze heeft hem namelijk helemaal volgeplakt met stickers en glitters en hartjes;)
Gisteren aangekomen in Magnetic Island. En om wat mensen jalours te maken: ik heb met een koala geknuffeld:) en een krokodil ed vastgehouden de hele mikmak! En ook een schilpad gezien met het snorkelen!! wow wow wow!
Uitgebreidere verhalen volgen net als de foto's!

See you!

• 12 Februari 2012 - 11:27

Saskia:

Ohh Dorian! Ik was zo lekker je mooie verhaal aan het lezen, en dan zie ik ineens een bericht staan waardoor ik me toch wel aangesproken voel! En of ik jaloers ben! Mooie foto's van gemaakt?! Have fun!! Xx

• 13 Februari 2012 - 17:21

Gaby:

Super tof Dorian! Lekker cliché dingen gedaan zoals die koala enzo! Heerlijk lijkt me dat! Fijn dat je zo lekker hebt kunnen feesten, en super dat je een drukke maar volledige planning hebt gekregen! Zo hoef je niks te missen! Genieten meid! Liefs, xx