Daadwerkelijk aan de andere kant van de wereld! - Reisverslag uit Beaconsfield, Australië van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu Daadwerkelijk aan de andere kant van de wereld! - Reisverslag uit Beaconsfield, Australië van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu

Daadwerkelijk aan de andere kant van de wereld!

Door: doriancomperen

Blijf op de hoogte en volg Dorian

01 Februari 2012 | Australië, Beaconsfield

Na heel wat films, korte schoonheidsslaapjes, kotsbuien van mijn buurvrouw in het vliegtuig en een drugshond die de koekjes in de tas van Annemiek wel lekker vond ruiken en dus verdacht overkwam zijn we dan toch echt aangekomen aan in het zonnige Australië! Het is nog een beetje onrealistisch maar zo gaaf! En ook wel grappig dat het vroor en sneeuwde in Nederland bij vertrek!

We verblijven de eerste dagen bij de onderzoekers in Beaconsfield, een plaatsje net onder Melbourne. Net een rondleiding van een uurtje door de tuin gehad: niet gek als je een tuin van 7 hectare hebt! Echt heerlijk hoe de mensen hier leven: heel gastvrij, genieten van de mooie natuur, lekker eten! Lovely place to stay here! --> ik zal proberen de eerste foto's te posten;)

Morgen gaan we naar de Monash University om kennis te maken met andere personen die betrokken zijn bij het onderzoek. Én op zoek naar een verblijfplaats voor de twee maanden in Melbourne!

Of te wel: de reis is goed begonnen en het beloofd heel mooi te gaan worden!! :)

Liefs,
Annemiek & Dorian

• 01 Februari 2012 - 07:36

Mam En Pap:

Hallo Dorian en Annemiek,

Goed te lezen dat jullie veilig geland zijn. We hebben jullie hele vlucht gevolgd via FlightAware. We dachten dat jullie een eerste avontuur met de parachute konden toevoegen; het vliegtuig naderde het vliegveld in Melbourne tot op ± 600 km. volgens FlightAware en bleef op die afstand :(. Uiteindelijk toch de melding: geland. Willen jullie aan jullie gastheer en gastvrouw onze hartelijke groeten overbrengen?

• 01 Februari 2012 - 07:46

Lien:

ja ik heb je site gevonden, dus ga je zeker volgen! klinkt allemaal heel erg goed! daar hebben wij niet eens foto's voor nodig om te weten dat het daar beter toeven is dan hier! geniet ervan! X

• 01 Februari 2012 - 08:09

Christien:

Klinkt goed !! Lekker wennen en goed uitrusten de eerste dagen.... Liefs van ons, en Sepp uiteraard ;)

• 01 Februari 2012 - 08:20

Elsemieke:

JALOERS!!!

• 01 Februari 2012 - 10:55

Saskia:

Fijn om te lezen dat jullie veilig aangekomen zijn! Ben nu al benieuwd naar alle verhalen :) Xx

• 01 Februari 2012 - 15:37

Suzan:

Leuk dorian, Heel veel plezier daar!! xx

• 01 Februari 2012 - 19:16

Lotte:

Jaaa daar ben ik al! Wat klinkt het allemaal herkenbaar :D! En vooral, wat klinkt het allemaal goed :D!
    Geniet ervan!

Groetjes, Lotte

Ps. Ik dacht eigenlijk dat jullie eerst gingen reizen en daarna pas gingen studeren... plannen gewijzigd?

• 02 Februari 2012 - 08:57

Mirte:

Hee Do!
    Super om te lezen dat het daar allemaal zo goed gaat! We missen je hier wel hoor toch maar gek geen Do in huis!
    Ik heb je een heel verhaal gestuurd via de mail want je wilde graag weten wat er allemaal in en rondom huize van Haapsstraat afspeelde. Dus ik hoop dat je de tijd hebt ;).
    XXX