Aftellen!! - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu Aftellen!! - Reisverslag uit Diessen, Nederland van Dorian Comperen - WaarBenJij.nu

Aftellen!!

Door: doriancomperen

Blijf op de hoogte en volg Dorian

04 Januari 2012 | Nederland, Diessen

Hoi hoi!

Het is al even bekend dat ik samen met Annemiek Joosten naar Australië ga, maar nu komt het toch echt steeds dichterbij! Over zo'n 3,5 week vliegen we naar Melbourne om onze scriptie te schrijven. De scriptie zal globaal gaan over de generalisatie van PECS-communicatievaardigheden (picture exchange communication system) bij kinderen met autisme en/of een verstandelijke beperking. Maar buiten het onderzoek gaan we natuurlijk ook het land even verkennen. Daarom vliegen we op 4 februari naar Cairns, wat het startpunt is voor ons backpackavontuur. We reizen langs de oostkust om weer te eindigen in Melbourne om dan echt te beginnen aan het serieuzere gedeelte van de tijd in Australië. Hierna gaan we nog even naar Tasmanië, als we er dan toch zijn hé:p
Hoe en wat precies weten we zelf ook nog niet maar een ding staat vast: op 3 mei landen we weer in Nederland met een tas vol vieze was, heel veel mooie foto's en veel hele mooie herinneringen!

Op deze site kun je op de hoogte blijven van mijn belevenissen:)
Heb er zin in!!

Groetjes,
Dorian

  • 04 Januari 2012 - 12:42

    Lotte:

    Wooow over 3.5 week al! Dat gaat snel zeg :D!
    Hartstikke leuk :D! Ik ga je volgen!

    Groetjes,
    Lotte

  • 04 Januari 2012 - 12:52

    Lisanne:

    Hee Dorian,

    Wat gaaf dat je naar Australie gaat! Heel veel plezier :)

    xxx
    Lisanne

  • 04 Januari 2012 - 13:09

    Mirte:

    Dag lief huisgenootje!

    Uiteraard ga ik heel je belevenissen aan de andere kant van de wereld volgen! Ik weet zeker dat je een super tijd tegemoet gaat en dat je deze ervaring nooit meer zult vergeten. Ondanks dat ik weet hoe geweldig je het gaat hebben helemaal in Australië, moet ik wel toegeven dat ik je heel erg ga missen in de Van Haapsstraat nummero 60...
    Heel veel plezier en we gaan voordat je met het vliegtuig vertrekt nog even van je genieten en natuurlijk met een heel mooi feestje afsluiten!

    Heel veel liefs je huisgenootje
    X Mirte

  • 11 Januari 2012 - 21:49

    Heidi( Van De Clos):

    ha dorian
    ik wist helemaal niet dat je voor 3 maanden naar australie gaat.
    keigaaf,ik ben er ook een maand naar toe geweest.ben heel benieuwd hoe je het daar gaat vinden,ik was er erg van onder de indruk.
    ik ga je zeker volgen op deze site.
    heel veel plezier daar in down under samen met annemiek.en ik hoop dat het voor jullie een reis word om nooit te vergeten.x

  • 30 Januari 2012 - 09:34

    Berry:

    Veel plezier in Australie


  • 30 Januari 2012 - 10:44

    Anja (closs):

    Hoi dorian,
    Ik wens jou een mooie ervaring toe in Australië, dat zal wel lukken denk ik,
    Het klimaat en de omgeving werken al mee, dus wie doet je wat, de bevolking is er vriendelijk en behulpzaam, (niet te, want anders blijf je nog)
    groetjes Anja

  • 30 Januari 2012 - 21:41

    Maaike:

    Spannend. Vandaag vertrokken.
    Maak er een ontzettent mooie reis van er vergeet niet om je scriptie te schrijven. We horen graag van je.

    Groetjes Maaike, Harm, Judith

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Diessen

Australië!

Recente Reisverslagen:

17 Mei 2012

Dorian Joosten

24 April 2012

Dikke kop!

10 April 2012

Today I am so happy!

28 Maart 2012

Vele potjes geluk!

12 Maart 2012

/ Yamas!
Dorian

@Uyuni, Bolivia

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 282
Totaal aantal bezoekers 25300

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 20 Februari 2014

Zuid-Amerika

30 Januari 2012 - 03 Mei 2012

Australië!

Landen bezocht: